Amanda Mikaelsson Hellgren

Monday

Publicerad 2015-12-01 06:15:42 i Allmänt,

Fått naglarna fina.
A little monday selfie.
Påpälsad och klar för middag.
Första wingsen för i år. 
Jag och min älskling <3
En less kille som inte var jättetaggad på att vara med på bild ;)
Svängde förbi djuraffären på väg hem  där vi träffade på den här söta lilla kissen. Älskar att det alltid springer omkring lösa katter i djuraffärerna här i Toronto.
Blev bjuden på lite vin av Karin <3


Hallå.
Har precis lagt mig i sängen och ska göra natt efter en helt fantastiskt härlig dag. När killen tränade tog jag och svärmor oss en härlig promenad till V.O.C där vi båda shoppade loss ;) Jag är i alla fall supernöjd med mina köp! Kanske slänger upp en bild imorgon.
När vi hade shoppat färdigt  gick vi till en nagelsalong här i närheten och lyxade till det med shellack manikyr, jag älskar verkligen att få naglarna fixade. 
Sedan gick vi hem och mötte upp killen för en mysig middag ute på stan och resten av kvällen har vi bara myst, druckit vin och haft det allmänt bra.
Life is good!


Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2015-12-01 22:21:56

Härligt att höra att ni har det så bra!!🙂❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Mikaelsson Hellgren

Hej! Jag heter Amanda och är 25 år. Jag är född och uppvuxen i Skellefteå men bor för tillfället i Nashville med min hockeyspelande pojkvän. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag här i staterna och hur det är att leva med en professionell idrottare. Mode och smink är också något som ligger mig varmt om hjärtat så det kommer att visas i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela