Amanda Mikaelsson Hellgren

A part of my bag collection

Publicerad 2017-04-02 00:38:00 i Allmänt,

 
Här kommer som efterfrågat en del av min väsksamling, är ju svårt att få med alla till USA så resten har jag kvar hemma i Sverige. Som ni säkert har förstått så älskar jag väskor och ser det som ett samlingsobjekt och nästan en investering (då många ökar i pris) som jag sedan kan föra vidare till min dotter. Förstår att vissa tycker att det är onödigt att slänga ut så mycket pengar på en väska och hellre lägger pengar på något annat, vissa samlar på konst och frimärken jag samlar på väskor helt enkelt. Simple as that!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Mikaelsson Hellgren

Hej! Jag heter Amanda och är 25 år. Jag är född och uppvuxen i Skellefteå men bor för tillfället i Nashville med min hockeyspelande pojkvän. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag här i staterna och hur det är att leva med en professionell idrottare. Mode och smink är också något som ligger mig varmt om hjärtat så det kommer att visas i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela