Amanda Mikaelsson Hellgren

Favourite glosses

Publicerad 2017-04-01 05:12:49 i Allmänt,

 
Åh alltså finns det något roligare än smink och andra skönhets produkter? På bilden ovan har jag valt ut mina favorit läppglans den senaste tiden. Jag vet att många av dem kan se väldigt lika ut färgmässigt men för mig personligen är alla helt olika haha. Igår när jag kom hem från Toronto hade jag förresten ett stort paket från Sephora som låg och väntade på mig så imorgon ska jag försöka fota allt och visa er här på bloggen. Tänkte även göra ett inlägg med min väsksamling (dem jag har här i USA) då det har varit efterfrågat. Så håll utkik! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Mikaelsson Hellgren

Hej! Jag heter Amanda och är 25 år. Jag är född och uppvuxen i Skellefteå men bor för tillfället i Nashville med min hockeyspelande pojkvän. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag här i staterna och hur det är att leva med en professionell idrottare. Mode och smink är också något som ligger mig varmt om hjärtat så det kommer att visas i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela