Amanda Mikaelsson Hellgren

MLB

Publicerad 2017-04-04 02:12:45 i Allmänt,

 
Hej på er! 
Idag har vi varit och kollat på premiären för baseball laget här borta. Det var min första match så det var ju lite roligt även om jag inte direkt har sådär jättebra koll på alla regler osv. Dock så är ju baseball matcher så sjukt långa vilket jag tycker är lite jobbigt haha...
Nu har vi i alla fall precis kommit hem och ska fortsätta kvällen med att kolla Homeland, mys!
Hoppas att alla har haft en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Mikaelsson Hellgren

Hej! Jag heter Amanda och är 25 år. Jag är född och uppvuxen i Skellefteå men bor för tillfället i Nashville med min hockeyspelande pojkvän. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag här i staterna och hur det är att leva med en professionell idrottare. Mode och smink är också något som ligger mig varmt om hjärtat så det kommer att visas i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela