Amanda Mikaelsson Hellgren

New from Sephora

Publicerad 2017-04-04 23:21:08 i Allmänt,

Tarte Tarteist Pro amazonian clay palette.
Alltså kolla bara urvalet av färger i denna palett, såå fina! Mina favoriter är helt klart färgen Mod, Whimsy & Innocent.
Glam glow glowsetter makeup setting spray.
Hur mycker jag än älskar mitt setting spray från Urban Decay så ville jag verkligen prova detta från Glam glow då jag har hört mycket bra om det. Ett stort plus med detta är att det luktar otroligt gott till skillnad från Urban Decay's som typ inte luktar något.
Marc Jacobs beauty O'Mega bronzer- perfect tan tantric.
Jag har hört såå många "beauty youtubers" som har skrytit upp den här bronzern så jag kände att jag blev tvungen att testa den då Marc Jacobs skönhets produkter har blivit lite av en favorit för mig det här året och jag blev inte beviken! Hands down den finaste bronzern jag har haft.
Marc Jacobs beauty highliner gel eye crayon eyeliner- Blue me away.
Något jag även ville prova som jag också har hört en massa folk prata om var dessa eyeliners som även dem kommer från Marc Jacobs beauty.  Hur fin är inte den här turkosa färgen? Tror verkligen att den kommer att bli en favorit i sommar.
Dior Diorskin forever perfect foundation- 010 Ivory.
För något år sedan var Diors foundations min absoluta favorit och nu efter att ha testat lite olika märken har jag hittat tillbaka. Denna gång köpte jag deras "forever" foundation vilket är en serie jag tidigare inte provat men hitills verkligen gillar. Ett stort plus med denna är att den har SPF 35.
 
Det här var produkterna som låg i paket från Sephora som jag fick hem i slutet av förra veckan. Har hunnit testa alla grejerna några gånger nu och jag älskar verkligen allt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Mikaelsson Hellgren

Hej! Jag heter Amanda och är 25 år. Jag är född och uppvuxen i Skellefteå men bor för tillfället i Nashville med min hockeyspelande pojkvän. I min blogg kommer ni att få läsa om min vardag här i staterna och hur det är att leva med en professionell idrottare. Mode och smink är också något som ligger mig varmt om hjärtat så det kommer att visas i bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela